poniedziałek, 22 grudnia 2014

TAG : Gotowa na Święta

Cześć! Dziś trochę spontanicznie ,nie mam przemyślanego tematu więc wypadło na TAG. Myślę ,że w temacie ,ponieważ Święta już za dwa dni! Pytania myślę ,że interesujące ,więc zapraszam :-).


1. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film?

Mój ulubiony film ,a właściwie dwa to "Śnięty Mikołaj" i "Ekspres polarny". Są to moje najbardziej uwielbiane filmy .choć ostatnio bardzo spodobało mi się "Artur ratuje gwiazdkę". Niesamowicie pokazuje tą ekscytację związaną ze Świętami.

2. Jaki jest twój ulubiony świąteczny kolor?

Mój ulubiony kolor świąteczny to biały i czerwony. Oddają barwę tej czapki Mikołaja. Zawsze na moich listach do Mikołaja wszystko było biało-czerwone :-).

3. Czy na święta lubisz zostać cały dzień w piżamie, czy stroisz się specjalnie na tą okazję?

W samą Wigilię ubieram się elegancko ,wręcz galowo. Natomiast 25 i 26 prawie cały dzień jestem ubrana w jakiejś ładniejszej piżamie.

4. Jeśli mogłabyś kupić tylko jeden prezent na święta, to co by to było i dla kogo?

Myślę ,że była by to moja mama. Bardzo ja znam i mamy prawie identyczny gust. A co to już nie wiem. W każdym roku kupuję jej coś innego. Czasami książkę albo kubek.

5. Czy otwierasz prezenty w Wieczór Wigilijny, czy poranek?

Ja- tak jak większość Polskich rodzin ,otwieramy prezenty w Wigilię. Zawsze nie mogę się doczekać i jak najszybciej zjadam wszystkie potrawy :-). 

6. Czy kiedykolwiek budowałaś domek z pierników?

Niestety nie. Ostatnio o tym usłyszałam ,wcześniej nigdy tego nie robiłam ,ale bardzo podoba mi się ten pomysł :-).

7. Co lubisz robić w przerwie świątecznej?

Po prostu spędzać czas z rodziną ,oglądać filmy świąteczne ,czytać przy Last Christmas i grać z rodziną w gry planszowe.

8. Czy masz jakieś świąteczne życzenia?

Jak chyba każdy listę prezentów i życzenie ,żeby te Święta były wesołe ,szczęśliwe i spokojne.

9. Ulubiony świąteczny zapach? 

Moim ulubionymi ,świątecznymi zapachami są zapach korzennych pierniczków ,jabłko z cynamonem ,imbir ,jabłko w karmelu oraz wanilia i kakao. 


10. Ulubiona świąteczna potrawa?

Bardzo lubię barszcz z uszkami i zupę grzybową. Ogólnie nie przepadam za świątecznymi potrawami ,ale te są nawet w porządku :-).



To tyle na dzisiaj ,mam nadzieję ,że się podobało ,zapraszam do komentowania i do następnego wpisu :-).


                                                                                                                     Świąteczna Alicja

1 komentarz:

  1. Post super, ale coś Ci się pokolorowało na biało. Popraw to, bo to nie najlepiej wygląda. Ale naprawdę super post i robi świąteczna atmosferę. Uciekam z twojego bloga, bo dla mnie tu jest ZA świątecznie!

    Jogi

    OdpowiedzUsuń