czwartek, 11 grudnia 2014

TAG: My Wishes

Hejka! Dzisiaj postanowiłam zrobić TAG, a mianowicie "Chciałabym ,czyli moje życzenia". Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam czytać TAGI. Ten wydaje się ciekawy i dowiecie się o mnie czegoś więcej. W takim razie zaczynamy.


                                                 
                                                              Choinka :-)




1. Co chciała byś wiedzieć gdy byłaś mała?

Hymm...to trudne pytanie. Nadal próbuję to sobie przyswoić, ale to trudna sztuka. "Nie przejmuj się opinią innych". Chciałabym to zrozumieć i praktykować ,ale jeszcze nie potrafię.

2. Gdzie chciała byś mieszkać?

Bardzo chciałabym mieszkać w Paryżu. Jest to moje marzenie od wielu lat i możliwe, że w następnym roku na wakacje tam pojadę. Podoba mi się też Holandia, ponieważ jest tam podobno ślicznie : tulipany i wiatraki -czyste piękno :-)


3. Jaka jest jedna rzecz, którą chciała byś umieć robić?

Chciałabym umieć j. Francuski. W punkcie 2 mówiłam ,że chciałabym mieszkać we Francji ,ale interesuje mnie również ich kultura i język. Niedługo zacznę się go uczyć więc moje życzenie zostanie spełnione :-)

4. W czym chciała byś być lepsza?

Chciała bym być lepsza w śpiewaniu. Nie mówię tutaj o zawodowym śpiewie ,ale chciała bym się móc odrobinę pochwalić na wieczornych karaoke. Kiedyś ,jak byłam mniejsza uwielbiałam nagrywać się na komórkowy dyktafon i wyśpiewywać wymyślone piosenki o miłości. Szczególnie teraz chciała bym ładnie śpiewać kolędy i świąteczne piosenki :-).


5. Kim chciałaś być jak byłaś mała?

Co prawda jeszcze jestem mała ,ale pierwsze skojarzenie kiedy byłam mniejsza to bycie astronomem (nie myl z astronautą). W dzieciństwie uwielbiałam astronomię. Obecnie chciała bym pisać książki:-)

6. Czy jest coś co chciała byś zmienić w świecie?

Chciałabym ,żeby (np. w Polsce) powstawało więcej EKO rzeczy. Chodzi mi o elektrownie na węgiel zmieniać  na elektrownie wodne i atomowe , żeby było więcej detergentów łatwiej rozkładających się i żeby było więcej akcji EKO. Kiedyś bardzo interesowałam się tym tematem ,teraz już mniej :-(


7. Jakie jest twoje największe życzenie?

Aktualnie moje życzenie jest ,żeby te Święta były naprawdę wyjątkowe i ,żeby ludzie na chwilę się zatrzymali i zobaczyli jakie życie jest piękne :-)

                                                                 





Świąteczny akcent.



                                                       Miętek tez chce być choinką :-)


A tu czekając na tramwaj  :-).


Mam nadzieję ,że dzisiejszy wpis będzie miło czytany i do Zobaczenia!





                                                                                                                 Alicja z życzeniami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz