niedziela, 7 grudnia 2014

Moje małe marzenie



Hejka! W końcu mogę sobie powiedzieć "Udało się ,i oby tak dalej". Wiele razy postanawiałam ,że zacznę pisać bloga. Niestety ,mam słomiany zapał. Gdy tylko zobaczyłam jak wyglądają moje zdjęcia od razu zrezygnowałam. Musicie mi wybaczyć ,że na początku nie będą za dobre. No ,ale trzeba od czegoś zacząć. Kilka powodów dlaczego postanowiłam założyć bloga- chcę się rozwinąć i umieć się wypowiedzieć. Kocham pisać ,ale nie umiem robić tego zbyt dobrze. Chcę również poprawić ortografię i pokazać mojej P. od J. Polskiego ,że jestem dobra w te klocki :-). Kolejny powód to pewność siebie. Nigdy nie miałam jej zbyt wiele ,dlatego na moich blogach nie miałam więcej niż cztery posty. No i chyba najważniejszy powód- w końcu spełnię swoje marzenie i zacznę pisać:-)








Zacznijmy od początku- mam na imię Alicja i jestem jedenastolatką. Moja osobowość jest wrażliwa i delikatna ,łatwo doprowadzić mnie do smutku ,a nawet do płaczu. Mimo to jestem optymistką i często się uśmiecham. Mam długie, ciemne włosy i oczy w odcieniu czekolady. Mam grube uda i wąskie usta. Moim zamiłowaniem są podróże. W przyszłości planuję zwiedzić cały świat. Bardzo lubię jeździć autobusem. Zresztą robię to codziennie. Mam cztery kotki i nauczyłam się ich upodobań i potrzeb. Kocham zapach wanilii i orzechów makadamia. Jednym z moich trzech uzależnień jest muzyka. Cokolwiek, gdziekolwiek i kiedykolwiek robię ,jest ze mną. Uwielbiam w długie jesienne wieczory czytać książki. Oczywiście przy herbatce z cytryną. Moją pasją to pisanie. Jestem też niezła w śpiewie i rysowaniu. Dzielę pokój z bratem i mamy niewielki dom ,ale niedługo to się zmieni gdyż jesteśmy w trakcie budowania nowego domu (stoi prawie naprzeciwko tego obecnego) ,który właściwie ma już dach. Będę miała swój pokój i balkon :-). Niesamowicie się cieszę.
To raczej wszystko co na razie  chciałam Wam powiedzieć. To dobrej nocy ;-)


                                                                                                                             Alicja pijąca herbatkę z                                                                                                                                cytryną :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz