czwartek, 18 grudnia 2014

Magiczne książki

Cześć! Mam małe pytanko...  Kto z Was lubi czytać książki? Jeśli jesteś molem książkowym to ten wpis jest idealny dla Ciebie :-).



Skąd wzięła się moja miłość do książek?

W dzieciństwie lubiłam czytać książki. Kiedy chodziłam do przedszkola ,babcia (którą pozdrawiam) uczyła mnie czytać ,ponieważ moja mama była zabiegana.  Pierwszą moją książką była coś typu książka na podstawie dziecięcej bajki. Pary razy dziennie czytałam ,czytałam i czytałam. W końcu zaczęłam robić to płynnie i wyraźnie. Tak zaczęłam czytać dużo książek. W III klasie moje zainteresowanie nimi zmalało. I tak było chyba przez rok. Ale następnie jakby się odrodziłam- czytałam parę książek tygodniowo i nie chodzi tu o lektury. Tylko o książki po ,które sama chodziłam do biblioteki. Jest tak do dziś.


Dlaczego tak bardzo lubię czytać książki?

Fascynuję mnie literatura ponieważ... Sama nie wiem... Chyba z dwóch, szczególnych powodów. Pierwszy- odciąga od rzeczywistości i pozwala wyobrazić sobie zupełnie inny świat ,umie przemieszczać się w czasie i przenosić do różnych ,ciekawych miejsc. Dwa- ja sama chcę napisać własną książkę :-).


                                       Obecnie czytam Harry Potter. Na razie-EXSTRA :-)


                                                                                                                                         Alicja zakochana                                                                                                                                            w książkach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz