piątek, 2 stycznia 2015

Tolerancja... wszyscy jesteśmy ludźmi...

Hej! Dzisiaj o temacie ,który ostatnio jest często poruszany w Internecie. Mianowicie tolerancja. Jest to trud całej młodzieży i internetu. Ja mam oddzielną opinię na ten temat. Jaką? Zobaczcie sami. Zapraszam.



Zacznijmy od początku. O jednym zdaniu ,które wydaje się tak oczywiste ,a jednak nie pojmuje go większość ludzkości. "Wszyscy jesteśmy ludźmi". Proste ,banalne? A mimo wszystko nie zrozumiałe. Przecież wszyscy wiemy co nas smuci ,bawi ,rozczarowuje ,złości i doprowadza do depresji. Każdy jest inny. Wrażliwszy na inną rzecz ,z większym lub mniejszym poczuciem humoru. Ale z tego samego "gatunku". Tak jak kwiaty, kaktus lubi słońce ,przeżyje bez wody ,róża nie. Jesteśmy jak lampki na choince. Kolorowe ,każda inna. A jednak kryje się pod tą barwą dokładnie takie samo światło. Identyczne ,świecące tak samo. Jesteśmy tacy sami ,a jednak różni. Więc pewnie wiesz ,że naśmiewanie się z siebie powoduje samobójstwa. Wiesz ,że może Ciebie nie zasmuci ,ale innych tak. Obrażanie kogoś bo jest gejem ,spowoduje ,że po prostu po pełni samobójstwo. No ,widmo ,nie wszyscy ,ale zazwyczaj. Więc przechodzimy do drugiego tematu.

Teraz zadajmy sobie pytanie "Dlaczego nie odpuścisz". Ok ,tobie nie podoba się to ,że on chodzi w różowym sweterku ,ale nie musisz go nazywać pedałem. Czy on Ci coś zrobił? Razi w oczy? Aż tak Ci przeszkadza? Chyba nie. To czemu się tak spinasz? "Jezu ,widziałam dzisiaj takiego pedała..." No i co z tego? Może on lubi ten różowy sweter? Może mu się podoba? Wszystko musi być tak jak my chcemy? Po prostu odpuść sobie ,okey? Dlaczego tak Ci zależy ,żeby go obrazić? Nie wiem ,poprawi humor? Wyżyjesz się? A potem ,żałujesz ,że to powiedziałeś. I ,że cofnąłbyś czas ,żeby tego kogoś uratować. Wiesz co? Ty go zabiłeś. Ty spowodowałeś ,że to zrobił. Więc odpuść. Po prostu... Bo potem będziesz żałować.

Naśmiewanie się z innych nie ma sensu ,nic nie da i tylko pogorszy sprawę. Dla wrażliwych ,polecam po ćwiczyć pewność siebie i nie przejmowanie się innymi. Odsyłam Was do filmiku Joanny i Ewy ,a ja jeszcze kiedyś o tym pomówię... to znaczy popiszę :-). Do zobaczenia :-)

Filmik : KLIKNIJ MNIE

                                                                               
Ps: Korzystałam z grafiki firmy Ilustris ,a skanowałam z wycinki z kalendarza 2010.
                                                                                                                               

                                                                                                                                    tolerancyjna Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz