środa, 14 stycznia 2015

Czas

Witam Was w kolejnym poście! To 27 wpis i 632 wyświetleń! Ogromnie się cieszę z każdego kolejnego wyświetlenia, a każdy komentarz powoduje, że się uśmiecham. Dziś trochę o czasie, dość trudnym temacie. No, ale zapraszam :-)



Ten temat jest albo często omijany albo niezrozumiały. Nie chcemy rozmyślać o rzeczach, które są dla nas nie wygodne jak choćby starość. Czasami jest też tak, że po prostu nie pojmujemy czasu i już. Nie możemy sobie powiedzieć "Życie jest krótkie". Albo odwrotnie: umiemy, ale nie bierzemy tego na serio, mówimy czy piszemy, żeby twój profil na fejsie nie był nudny, żeby wyjść na myśliciela. Rok bardzo szybko mija, szczególnie w dorosłym życiu. Mam na to osobny temat, ale podzielam zdanie Jestem Marta TU i TU.

Dziś spotkałam się z taką sytuacją: zazwyczaj wracam do domu autobusem, ale jest on dopiero po 40 minutach po skończeniu mojej ostatniej lekcji. Poszłam więc na nogach, ponieważ chciałam być wcześniej w domu. Szłam 15 (!) minut i w te 25 minut nastawiłam obiad, wyjęłam naczynia ze zmywarki, włożyłam brudne naczynia do zmywarki, zamiotłam podłogi, zrobiłam herbatę i umyłam zlew :-D. Gdy zobaczyłam po tych wszystkich rzeczach przejeżdżający obok mojego domu autobus poczułam OGROMNĄ satysfakcję. Zaoszczędziłam 25 minut w, których zrobiłam tyle rzeczy :-).

Nasze współczesne życie biegnie, a wszyscy mówią, że powinniśmy się zatrzymać. A wiecie co? Ja lubię biec. Lubię robić kilka rzeczy naraz. Lubię robić wszystko szybko. Bardzo szybko. Lubię być zorganizowanym. Wtedy nie będziecie mieć uczucia, że wszystko tak szybko zniknęło. Będziecie mieć TOTALNIE WOLNE np. 6 godzin na co Wam się podoba, a nie wolno robione zadania między sprawdzaniem Facebookiem.

Wniosek- jeśli Waszą listę zadań zrobicie szybko- obiecuję Wam - będziecie szczęśliwi i usatysfakcjonowani, że zaoszczędziliście czas i macie go teraz dla siebie. Warto być zorganizowanym- naprawdę.

Jeszcze jedno- pomyślcie o zrezygnowaniu z Facebook'a, potwornie zżera czas.


                                                                                                                                           Alicja, która                                                                                                                                  zrządza swoim czasem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz