środa, 7 stycznia 2015

Już miesiąc!

Cześć! Dzisiaj jestem trochę spięta więc rzucam to co miałam zrobić i się relaksuję. Na razie planuję bloga ,czytanie książki i oglądanie filmu z mamą. Oczywiście to wszystko przy herbatce z cytryną :-)
A co dzisiaj? Dziś świętujemy pierwszy miesiąc mojego bloga! Mam więc powiązany do tej daty temat. A więc zapraszam! :-).





Zgapianie (nie ma takiego słowa ,ale potocznie używa się takich wyrażeń :-))

Spotkałam się z tym tematem choćby wśród moich rówieśników. Zakładając bloga zgapiam od mojej koleżanki? Jak najbardziej nie! Na świecie jest milion blogów. Jeśli założysz sobie własnego bloga to dlaczego niby to jest zgapianie? Posłuchajcie mnie teraz uważnie. Jeśli twoje sumienie ,wewnętrzne ty uważasz ,że to jest twoje dzieło ,to ty to stworzyłeś nie masz się niczym martwić ,naprawdę. Nie przejmuj się jeśli ktoś mówi ,że zgapiasz od niego. Przecież ty chyba wiesz lepiej ,prawda? I teraz pamiętaj ,staraj się być sobą ,oryginalnym sobą :-).


Pomaganie nam sobie- blogerom.
Jestem blog'erką- to można na pewno potwierdzić. Nie wiem czy wiecie -my blogerzy (nie chcę tutaj się wywyższyć) sobie pomagamy. Wspieramy ,promujemy i czytamy nawzajem. Taka pomoc jest potrzebna ,poza tym -czy to nie jest miłe uczucie jak ktoś pomaga sobie nawzajem? :-)


Podziękowania
Teraz najważniejsze w dzisiejszym poście- słowo dziękuję. Nie wiecie jak bardzo dużo pozytywnej energii czerpię od Was! Zgadnijcie ile mam wyświetleń... 527!!! Tak się cieszę! Myślałam ,że nikt tego bloga nie będzie chciał tego bloga czytać ,a tu ktoś czyta! Dziękuję Wam ,że jesteście ,że czytacie ,że zaglądacie do tego miłego zakątku internetu. Każde jedno wyświetlenie się liczy. Po prostu dziękuję. Bez Was nie było by tego bloga :-).

Jeszcze jedno -piszcie komentarze. Z każdego komentarza tworzy się na mojej twarzy uśmiech. Więc piszcie :-). Bardzo ucieszę się z Waszych miłych słów ,linków do Waszych blogów i Waszych rad. Jeszcze raz dziękuję :-).

Ja czytam: Moje Wypieki , Blog Jeżynki , Marta Pisze i Takie Pozytywne Miejsce



Kocham ten blog. Wszystkiego najlepszego :-). Dobranoc :-).





                                                                                                                                Alicja z miesięcznym                                                                                                                                         blogiem          

Ps: korzystałam ze stronki  TEJ Z tego co oglądałam z ich dzieł ,wszystkie są prześliczne. Niestety nie miałam okazji skorzystać :-(.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz